lørdag den 8. december 2012

Darlings til min lille darling ♥

Så blev jeg langt om længe færdig med forsiden på sengetæppet til min mindstemand, Filip - og det føles skønt!

Sengetæppet er syet af retrostoffer og er lutter darlings - en del af dem vandt jeg i en give away hos Line, XoEinDing - og resten er købt hos bl.a. Mette, Kirkesjov, og Marlene, Den Retro Husmoder.

Jeg mangler endnu at købe råhvidt fleecestof til bagsiden, så billederne herunder er kun et sneak peek, da tæppet jo ikke er færdigt endnu.

Jeg lånte lige Davids seng til billederne, da Filip stadig sover i tremmeseng, og tæppet er syet til en juniorseng. Og så måtte Filips fine puder og soveand da også lige med, for dem elsker både mindstemanden og jeg 

I mine øjne er sengetæppet og tilbehøret et skønt sammensurium af farver og motiver, som man bliver glad i låget af både som barn og voksen, og det synes jeg er vigtigt, når det er til et børneværelse...og så er der også en masse at gå på opdagelse i, når man kun er 18 måneder som Filip ;-)




2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare fint - jeg har sagt det før Laila, du er fantastisk til at sætte farver og mønstre sammen :)))

    Mindstemanden bliver da himmelhenrykt ;)

    God jul til dig og din familie

    Kh Karina

    SvarSlet
  2. Ih, 1000 tak Karina - og også god jul til jer :-) Håber ikke, at I er sneet helt inde...

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...