søndag den 23. december 2012

Ingen jul uden hjemmelavede gaver!

Udover nogle af de mange købte gaver, har jeg igen i år nået at få lavet nogle hjemmelavede kreationer til familie og venner :-)

Nogle af dem har jeg vist frem her på bloggen - og andre bliver ikke vist frem, da de skal gives til nogle, som læser med her - men herunder kan du se, hvad pakkerne i år bl.a. indeholder.

God jul til dig og dine kære - og tak, for at du læste med i 2012 

Til en god veninde som i år holder jul sammen med os
Pakken indeholder et tubetørklæde med neondetalje med hendes forbogstav (det her er dog mit, som er magen til)
Lundby dukkehus med nyt retrotapet til Helena
Sengetæppe til Filip (nu med råhvid fleece bagside ;-))
Slange til Filip
Minikommode til David

Smykketræ til Helena

4 kommentarer:

  1. Du har lavet rigtig mange fine ting syntes jeg, jeg er specielt vild med dykkehuset, det bliver heltsikke hyggeligt med møbler og liv i. Glædelig jul

    SvarSlet
  2. Hvor det dukkehus da bare blevet flot. Det bliver hun da helt vild med.

    Rigtig glædelig jul til jer allesammen.

    SvarSlet
  3. Sikke nogle flotte ting du har lavet! Jeg er vild med det hele :) Har desværre ikke været så flittig i år :/ Er sikker på dine gaver vil skabe glæde.
    God jul til dig og dine.

    SvarSlet
  4. Tak, for jeres dejlige julehilsner ♥

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...