torsdag den 20. december 2012

Kobber papir ornament

Sommetider er der kort fra idé til handling, og nu er for- og bagsiden på et Bolia katalog blevet til et fint papir ornament :-)

Bolia kataloget var egentlig ret kedeligt, men derfor skulle det fine kobberpap da ikke gå til spilde, og så kunne jeg jo også få lejlighed til at prøve mit nye squeeze punch stansejern fra Fiskars. Det er super godt og klarer alt fra silkepapir, retrotapet og også pap med et snuptag, så det kan jeg varmt anbefale. Jeg har købt stansejernet hos Creativ Company (CC Hobby), som jeg til gengæld ikke kan anbefale, for magen til elendig service skal man lede længe efter!!!

Først var stansejernet i restordre, hvilket ikke fremgik af deres hjemmeside, da jeg bestilte det sammen med nogle andre varer. Dem ville jeg så gerne vente med at få, til stansejernet igen var på lager, da fragten er rimelig dyr - det fattede de så ikke og sendte varerne alligevel :-( Jeg brokkede mig derfor og fik så lovning på, at når stansejernet kom, så ville jeg få det tilsendt fragtfrit - og det har de også holdt, men har bare sendt 2 til mig i stedet for 1...

Det ekstra stansejern har min søde kollega Rikke, Abelikate, nu købt, så jeg ikke skulle sende det retur, og så fik vi også lige kreahygget i dag og lavet papir ornamenter, hvilket var super hyggeligt ;-)


4 kommentarer:

  1. Iih, flot, flot ornament! Lige netop dét papir har jeg også revet af kataloget og hamstret i kreagemmerne - det skriger jo på at blive brugt, især nu hvor kobber er så hot ;-)
    Argh, sådan en service har jeg simpelthen ikke temperament til, jeg bliver simpelthen træææt ved tanken - ku' ellers godt bruge noget godt værktøj til udstansning - har lige købt e klassiker af en hultang i Stof&Stil, og er helt træt i armen efter tre (hæklede ;-)) til-og-fra-kort -.-
    Men altså, flot ornament :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker - og tænkte nok, at der var andre, som havde set mulighederne i det katalog ;-)

      Ja, dårlig service sucks, men jeg må dog skynde mig at sige, at jeg er bare så glad for det stansejern, at jeg godt kan leve med firmaet, for nu går det jo som en leg at lave ornamenter, til/fra kort og andre kreating. Og det kræver minus arm- eller fingerkræfter, hvilket ikke just kan siges om den klassiske hultang; kan forestille mig, at du næsten har fået overarme som en bedre bodybuilder nu :-D

      Slet
  2. Wauw det ser godt ud - måske jeg også skulle overveje noget værktøj til at skære i papir, tør slet ikke tænke på hvor skævt og uens det ville blive at klippe den der med saks i så kraftigt papir :)))

    Kan godt forstå du er glad for dit nye værktøj - og tak for advarslen med servicen, tror jeg vil overveje at finde den et andet sted ;)

    Kh Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, søde :-)

      Som jeg også skrev til Trine, er jeg bare SÅ glad for denne type af stansejern, som jeg ikke har kunnet finde andre steder i DK (i hvert fald på nettet), så derfor endte det med Creativ Company...Du kan sagtens få andre versioner i fx Panduro Hobby, men jeg synes, at det her er en tand smartere, fordi du kan se, hvad du stanser ud, og det kan du ikke på den type, som ligner en hulmaskine.

      KH
      Laila

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...