lørdag den 26. januar 2013

Finnsdottir look a like og Rolf

I dag var jeg en tur i KommuneKram sammen med min søster og ungerne, og der faldt mine øjne straks på denne smukke vase, som både i form og mønster minder mig lidt om Thora Finnsdottir. Vasen er dog ikke dansk men tysk, idet den er fra Royal Porzellan Bavaria KPM Germany Handarbeit. Prisen var kun 20 kr. og ikke flere hundrede kroner, som de smukke ting fra Finnsdottir, og jeg ELSKER den 

Den fine vase blev straks indviet med nogle pink tulipaner og står nu i køkkenvinduet og pynter ved siden af en anden nyhed - nemlig tre fine Rolf lysestager, som jeg har købt af søde Pernille, Mor med meget mere
Tapetet bagved er dermed bare snyd, men de klædte hinanden så fint og gav en mere rolig baggrund end havemøbler og fuglehus udenfor vinduerne ;-)

Rolf lysestagerne er købt til spotpris, da de har lidt ubetydelige småskrammer og oprindeligt er købt på outlet, men det betyder ikke noget for mig, for de skrammer kunne de såmænd sagtens have fået herhjemme i et hus med dyr og 3 små børn...Jeg kan godt lide deres monochrome udtryk og statelige udseende, som gør  dem til en rigtig klassiker i mine øjne - og så kan manden godt lide grå, så derfor brokkede han sig ikke synderligt over "mere dims" i hjemmet :-D



2 kommentarer:

  1. Hvor er du heldig!!!! Den er fantastisk den vase og måtte helt sikkert gerne bo hos mig:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Ja, jeg synes også, at jeg var heldig at finde den fine vase; den enes skrot den andens guld ;-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...