onsdag den 23. januar 2013

Først var der 1 - nu er der 2!

Ja, hvad kan jeg sige: den fine blå Lotus skål fra Cathrineholm har nu fået selskab af en hvid med limegrønne blade i samme størrelse :-)

Skålen er købt hos Charlotte, Silottes.dk, og jeg kan kun anbefale både hende og hendes fine side, for hun har virkelig mange fine ting og god og hurtig service. Charlotte var også yderst reel og meget ærlig omkring standen på skålen, da jeg søgte en i mint condition, og det var den heldigvis, for selvom det er retro, er det i mine øjne ikke = rusten og bulet men helst uden for mange skrammer, ridser og afslag ;-)

Jeg elsker størrelsen (18 cm) på mine Lotus skåle, da det er en fin mellemstørrelse, og lige nu står den nye lime skål med frugt i på vores spisebord, mens den blå står i et vitrineskab over vores fjernsyn ude i køkkenet.

Synes egentlig, at min samling nu er komplet, da jeg har de farver, jeg bedst kan lide, men skulle der snige sig endnu en Lotus skål ind med tiden, så skulle det nok være den hvide version med blå blade, for jeg har jo noget med blåt ;-)




2 kommentarer:

  1. Dit heldige asen! Hvor ser det bare fint ud!!

    SvarSlet
  2. Jeg er også rigtig glad for begge to :o)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...