fredag den 11. januar 2013

Kom på besøg hos drengene...

Skønt, at det endelig blev lysere i vejret, så jeg kunne tage nogle billeder, for jeg har længe gerne ville vise jer drengenes værelse :-)

Selvom vi har masser af plads i vores hus, så bor drengene på samme værelse efter Davids ønske, for han synes, at det er så hyggeligt at have nogen at sove med  ♥ 

Jeg synes, at drengene har fået rigtig hyggeligt værelse, som fungerer godt trods deres aldersforskel (David er 3 1/2 år og Filip 18 mdr.) og deres forskellige krav til legetøj og udfoldelsesmuligheder - og så er har det givet os mulighed for at have et gæste- og kreaværelse, hvor jeg kan sy og være kreativ=rode i fred og ro ;-)

Skønne plakater med cirkus og bondegård fra ByGraziela købt hos Kirkesjov
Den fine elefanturo, som jeg vandt hos Mia, Meyland Design/Filips puder og sengetæppe, soveand og slangen
Ikea køkken med hjemmelavede cupcakes og Davids mange skønne puder i baggrunden
Gammel gyngehest fra familien i Sverige og Brio tavle/Schleich dyr på parade - tak, for inspiration Pernille :-)
Sprællemænd på døren/Filips lille lænestol i hyggekrogen/Bilpose med de små biler, som Filip ikke må lege med
Davids LEGO brandfly og dåbsgaver i sikker afstand fra Filips pilfingre/Gammelt og nyt trælegetøj bl.a. fra Brio 

10 kommentarer:

  1. Svar
    1. 1000 tak - vi er også rigtig glade for det :-)

      Slet
  2. Det ser rigtig hyggeligt ud. Og dejligt, de deler værelse:)

    God weekend,
    Sidsel

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, skal du have Sidsel :-)

      Det fungerer rigtig godt, at de deler værelse; faktisk gjorde de det ikke i starten, men da David stak ind og sov i gæstesengen på Filips værelse for at være sammen med ham, så kunne vi jo lige så godt tage konsekvensen af det og lade dem bo sammen...og stor var glæden hos storebror, da han fandt ud af, at de skulle dele værelse ♥

      Slet
  3. Hvor ser det bare hyggeligt ud:D og sikke hvor uroen pynter:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde - og jeg er så glad for, at jeg vandt den fine elefanturo, for det er en mine yndlingsting på værelset sammen med den skønne ræv, som du har syet ♥

      Slet
  4. Dejligt med inspiration til drenge :) Super fint værelse de har...

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme, Ditte - og skønt at du kunne blive inspireret ;-)

      Slet
  5. Det er bare et fint værelse- så dejligt at de kan have glæde af hinanden .-) det tæpper der er lavet af 6-kanter- har du selv kæklet det- så flotte farver...

    SvarSlet
  6. 1000 tak Ellen - og ja det er en stor glæde at se den søskendekærlighed, som er mellem mine tre guldklumper :-)

    Det er min mor, som har hæklet Davids tæppe - Helena har et tilsvarende blot i andre farver, som du kan se et glimt af i dette indlæg:

    http://kreauglen.blogspot.dk/2012/01/en-elekat-kom-marcherende.html

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...