lørdag den 5. januar 2013

Min samling af retrotapet

Jeg er kommet i tanke om, at jeg havde glemt et vigtigt punkt i mit sidste indlæg med 10 hurtige om mig..., nemlig at jeg er lidt af en samler!

Som barn samlede jeg på glansbilleder og viskelædere (som jeg har omkring 500 forskellige af hjemme hos mine forældre), og som voksen er det både blevet til retrostoffer, retrokrus fra engelske Staffordshire Potteries, Arabia Pomona marmeladekrukker, og sidst men ikke mindst retrotapeter.

Jeg har hygget mig med at lave en side, hvor du kan se min samling af retrotapeter, som jeg har samlet gennem det sidste års tid. - Så sent som idag har jeg modtaget de tre fine tapeter, som du kan se herunder, fra Tina, Miniministeren, så samlingen vokser lidt hele tiden ;-)

Jeg bytter gerne med en del af tapeterne, så du er velkommen til at smutte en tur forbi siden og se, om der er noget som kunne have din interesse.






2 kommentarer:

  1. Så bliver man vel hele tiden inspireret til at lave noget nyt?

    SvarSlet
  2. Jep - luksusproblemet er bare, at der kan være for meget lækkert at vælge imellem, så det netop bliver svært at vælge, hvis du forstår, hvad jeg mener ;-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...