mandag den 21. januar 2013

Nyt tøj til mig

For en gangs skyld har jeg købt noget tøj til MIG og ikke ungerne, og det er bl.a. blevet til den super behagelige Oceana kjole fra Street One med mange fine detaljer.

Kjolen har jeg købt i en butik i Holbæk, og den sidder meget bedre på mig, end den gør på modellen i linket - faktisk sidder den så godt, at jeg skal have lokket min mor til at hjælpe mig med at tegne mønsteret af, så jeg kan sy nogle flere i samme facon. Jeg er nemlig meget tynd, så det kan være svært at finde tøj, der passer, hvilket nok er det omvendte problem af, hvad mange andre har, men mindst lige så irriterende!

Den skønne strikkede sweater i det blødeste marine/råhvid Naturuld fra Grønhøj Garn er strikket af Charlotte, Mors Lille. Sweateren blev jeg forelsket i ved første øjekast, da jeg så den på Instagram hos Mia, Made by Mia Hansen. Den var desværre for lille til hende, men passede heldigvis mig perfekt, så den hentede jeg hjemme hos Mia den anden morgen, da vi bor i samme by ;-)

Den petroleumsfarvede, hæklede trøje er min søsters værk, og den fik jeg i julegave af hende ♥ Trøjen er hæklet efter mønsteret wild flower by DROPS Design, men garnet er ikke det anbefalede DROPS Nepal men i stedet for DROPS Karisma (mener jeg - kan ikke lige huske det ;-)).




5 kommentarer:

  1. Lækre sager, lidt forkælelse til moar må der også til ind i mellem...selvom man har tendens til at glemme sig selv lidt, og alt går op i tøj til ungerne.
    Ville gerne se tingene 'på':)
    Håber dit humør er blevet bedre igen.
    KH Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har helt ret, for sådan går det i hvert fald tit her, og jeg skal nok overveje, om jeg vil stå model, for tingene ser jo bedre ud med indhold i ;-)

      Og ja humøret er blevet bedre - for der er jo intet som shopping som kan gøre en kvinde i bedre humør :o)

      Slet
  2. Du har fuldstændig ret - det er DROPS Karisma :-)

    Super flot "Sarah Lund" sweater, du også har fået købt - det er lige dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, for garnsupport - så havde jeg husket rigtigt ;-)

      Og ja det var love at first sight, da jeg så den fine sweater, for den er så meget mig ♥

      Slet
  3. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...