onsdag den 13. februar 2013

Endnu et penalhus

Endnu et penalhus har set dagens lys - og det er syet efter samme mønster, som Månedens retro-favorit.

Penalhuset er til min gode kollega og veninde Rikke, Abelikate, som blev meget misundelig, da hun så mit nye penalhus på bloggen - så jeg har forbarmet mig over hende og har syet et i hendes yndlingsfarve gul ;-)

Rikke har nemlig også været så uheldig, at hun har været syg i det sidste stykke tid med influenza og lungebetændelse, så hvad er bedre end en lille gave fra hjertet, når hun kommer tilbage på arbejdet igen 

Retrostoffet er fra lageret og købt for længe siden hos Maria, Retro &Vintage, lynlåsen er fra gemmerne, foeret er Södahl Forglemmigej akryldug, og det orange gros grainbånd med hvide stjerner er fra Stof 2000.

Håber, at du bliver glad for dit nye penalhus, søde Rikke :-)


9 kommentarer:

  1. Glæder mig så meget til at blive rask, så vi kan få hj-lavet træstammer :) og til at modtage det fine penalhus/taske og bare til at være sammen med dig igen, der kommer jo til at gå 3 uger i alt, før det sker! Nyd din ferie, så vil jeg prøve at nyde sengen og sofaen med min dyne og blive helt rask, hvad jeg ikke er endnu :-(
    Kram din vej

    SvarSlet
    Svar
    1. :o)

      Jeg kørte i sommerhuset i går sammen med ungerne, for derpå at kunne køre hjem om eftermiddagen med drengene, da David måtte en tur om vagtlægen og fik konstateret mellemørebetændelse igen igen :-(

      Helena er blevet i sommerhuset sammen med mormor og morfar og bliver kørt hjem fredag af min søster, så hun når at få lidt ferie, for her står den på influenzaramt mor, far og David, mens Filip endnu er frisk og hjerner rundt som vanligt...

      Vi har sendt en febersyg far afsted efter mad fra Mac D, så selvom maden når at blive lidt halvkold på turen hjem, så bliver det skønt med lidt "snask" og milkshake oveni ynk og øv over at være blevet syg i vinterferien :-)

      Knus
      Laila

      Slet
    2. Øv øv! Med jer, håber i slipper for følge sygdomme! Lå jo selv med influenza med meget høj feber, inden lungebetændelsen stødte til.

      Men jeg sender raske tanker jeres vej! og håber i hurtigt er oven på!
      Kram og knus herfra

      Slet
  2. Virkelig fin Laila! Hvis du en dag ser noget, som du gerne vil bytte med inde hos mig, ønsker jeg mig sådan et penalhus. Det er så smukt :-).

    Håber I er ved at være ovenpå igen.
    Knus!

    SvarSlet
  3. Hvor er den smuk. Ligger slv lige pt medd lungebetændelse og det er godt nok rigtig træls. Håber jeg snart bliver rask, har nemlig fødselsdag i morgen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, skal du have Helena :-)

      Det var da irriterende, at du har fået lungebetændelse - jeg håber, at du alligevel havde en god fødselsdag ;-)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...