mandag den 18. februar 2013

Et kig i krearummet...

For ikke så længe siden havde Trine, Stjernepels, et indlæg, hvor hun viste sit krearum frem - og opfordrede andre til det samme, så her er mit efter en grundig oprydning ;-)

Krea-rummet er samtidig legeværelse og gæsteværelse, så derfor er der både en stor seng og en reol fyldt med bøger, legetøj og kreagrej - og ja så er der også to kommoder fyldt med arvetøj fra David, som endnu er for stort til Filip, for ellers kunne drengene jo ikke være på deres værelse.







16 kommentarer:

  1. Sikke et dejligt krearum du har. Du har rigtig mange lækre sager og en god lysindfald :-)
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Line - jeg er også rigtig glad for det :-)

      Slet
  2. Wauw - det er jo næsten ikke til at kende igen ;-) Og sengen har også fået ny plads, kan jeg se :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, vel - så kommer der alligevel noget godt ud af at have ferie stadigvæk ;-D

      Og ja sengen har byttet plads med kommoderne, så de nu står under vinduerne i stedet for, for jeg synes, at det trak lidt, så man blev kold, når man lå i sengen. På den måde fik jeg også meget bedre plads til at sidde og sy, så nu er der ryddet til imorgen, hvis jeg skulle få lyst til at lave lidt kreativt.

      Slet
  3. Hvor er det fint og ryddeligt - gad vide hvor længe det holder? ;-) Jeg selv skal til at i gang med en større hovedoprydning. Ikke med god vilje, men dem der holder til ved siden af mit værksted har lige renoveret og det har betydet en masse puds og murerstøv overalt i mine maskiner, stof, papir osv. Og så i den uge, hvor jeg var på ferie og ikke kunne redde noget som helst. ARG!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. He he - ja helt sikkert ikke længe, men det er jo trods alt rart, når der er ryddet op, for så er det jo også lettere at gå igang med noget, end hvis man først skal bulldoze sig vej :-D

      Det lyder som noget af en omgang, du skal igang med - men set på den positive side, så finder du garanteret noget, du havde glemt, at du havde ;-)

      Slet
  4. Sikke et indbydende krearum du har... Det er lyst og man får lyst til at gå igang med nogle projekter... Og så til mit eget rod.... Får helt dårlig samvittighed.. Skal have gjort noget ved mit eget rum... Det roder og der ligger bare stof og sager overalt og kreativiteten den får ikke den fornødne plads :_).
    Tak for sparket :-)

    Kh Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, skal du have Trine - og glem den dårlige samvittighed, for du har jo ikke set alt det l... jeg bar ud af rummet, inden jeg tog billederne, og hvad jeg stoppede ned i skufferne :-D

      Men ja det er rart at få ryddet op, så der igen er plads til at være kreativ - selvom jeg nu helt ærlig også er et værre rodehoved, som roder mere end jeg rydder op, men sådan er det vel at være krea ;-)

      Slet
  5. I looove the pillows!!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. I love them too - you can see more pictures of them here:

      http://kreauglen.blogspot.dk/2012/06/cirkus-prikker-og.html

      http://kreauglen.blogspot.dk/2012/07/pude-med-elefant-katte-abe.html

      Slet
  6. Iiiih, søde Laila, nu har du jo linket til mig igen :-D Tusind tak! Hvor ser det skønt ud, og det er da fedt med en seng, hvor man lige kan ta' sig et krea-hvil ;-D Og god ide med kurven til garn, det ser fint ud, og jeg har faktisk en sådan kurv, der ikke tjener noget formål, men det kommer den til nu :-)
    Rigtig god aften til dig og dine.
    Kh. Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps, for du har jo det skønneste og mest utraditionelle krearum, jeg nogensinde har set :-)

      Jeg kan godt lide naturmaterialer og genbrug, så kurven var faktisk tidligere en del af en blomsterdekoration, som min faster en gang lavede til os.

      Slet
  7. Virkelig hyggelig og praktisk krea rum du har fået, jeg er vild med dine korsstings billeder og dine fine puder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også rigtig glad for det og nyder at sidde derinde og sy nu, hvor der er ryddet op ;-)

      Jeg har faktisk to af de små korsstingsbilleder: et med Tommelise og det med Den standhaftige tinsoldat, som jeg fandt indrammet i genbrug til ingen penge. De var ret gulnede, så jeg har nænsomt vasket dem i sødmælk! Ja, den er god nok - det er et gammelt husråd, der virker helt fantastisk.

      Slet
  8. Det ser dejligt ud - jeg får helt lyst til bare at slå mig ned og begynde at lave et eller andet.

    Kh Bodil

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, Bodil - jeg har også hygget mig med at sy pudebetræk derinde idag ;-)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...