tirsdag den 26. marts 2013

Flere byttehandler ♥

Som jeg har skrevet om her og her har jeg jo været så heldig at lave nogle skønne byttehandler med nogle af de søde damer rundt omkring i Blogland 




Den skønne elefant har søde Didde-Louise, Vaga Vong, syet til Helena til gengæld for et nyt penalhus til hende selv. Elefanten skal Helena have i fødselsdagsgave, når hun bliver 6 år lige om lidt, og du kan se flere billeder af den skønne elefant på Didde-Louises blog 

Helle Malene har jeg byttet med nogle gange før, og denne gang skrev hun til mig og spurgte, om jeg vil sy et penalhus til gengæld for noget retrostof? Det ville jeg jo selvfølgelig gerne - og så landede der ellers en KÆMPE pakke lækkert børnestof i min postkasse!

Jeg er virkelig glad for alt stoffet - selvom jeg nu synes, at det er ALT for meget, som jeg har fået, så nu skal vi bare have fundet ud af, hvordan Helle Malenes penalhus skal se ud, så jeg kan få sendt det retur :-)

Det er jo svært at vælge en favorit: Dunderklumpen/Noas ark/Pinocchio/Graziela engle 






























6 kommentarer:

  1. Skønne ting - Det er så dejligt når man kan få nogle gode byttehandler i stand

    SvarSlet
  2. Sikke skønne handler du har fået i hus dér :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg føler mig også rigtig heldig - og glæder mig specielt meget til at høre, hvad Helena synes om Didde-Louises fine elefant :-)

      Slet
  3. Swaps are just so much fun, arent they?! :) xo

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...