fredag den 22. marts 2013

Genbrug-Loppefund

I dag kom det søde postbud med en stor papkasse, der var fyldt med de lækreste, pastelfarvede retroskønheder købt hos Genbrug-Loppefund.dk 

Indholdet i papkassen var:

  • 6 dybe tallerkener fra kultstellet Daisy fra østrigske Lilien Porzellan 
  • 4 små skåle fra Kronjyden med motiv af den kære folkevogn på tur rundt om i verden
  • Et stort spækbræt i porcelæn af Bjørn Wiinblad 
  • Den mest kære blikbakke med små børn på

Beklager den voldsomme billedspam herunder, men så kan du jo se, hvor tingene har fundet deres plads rundt omkring i huset ;-)

- Så er der dømt pasteller for alle pengene!
Nu bliver det straks lidt sjovere at smøre madpakker om aftenen, når spækbrættet er så fint!

Mon Aslan tænker, at hun er da skør at dække bord uden mad i tallerkenerne - men de passer jo perfekt i farven ;-)

Så kan Helena godt være kreativ, bygge Lego eller lege med perler, uden det er over hele gulvet ;-)

Det fine lille teakbord har jeg arvet efter min farmor, og her bor Kronjyden skålene indtil videre...

Mon de skal bruges til smykker - så kan jeg jeg jo se på den kære lille folkevogn hver dag? 

6 kommentarer:

  1. I really like the colors of the plates! Pastel is so lovely for spring! :) xo

    SvarSlet
    Svar
    1. Me to and I didn't know Lilien porzellan, before I fell in love with the plates because of their lovely spring colours ♥

      Slet
  2. Åh suk hvor er de små skåle med folkevognen dog bare kære!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Sjovt nok tænkte jeg netop på dig, da jeg gik pastel-amok, og hvis jeg ikke selv var så vild med de små skåle, så havde jeg sendt dem til Ribe ;-)

      Slet
  3. Sikke da et fint køb. Kan godt forstå at du er glad :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...