tirsdag den 5. marts 2013

Nye darlings ♥

Ja, dette indlæg handler om lidt andre lækkerier end det forrige indlæg med chokolademuffins, men hvis du spørger mig, så er de nogenlunde lige lækre ;-)

Jeg har nemlig shoppet hos søde Maria, Min mors mirakler, der også står bag hjemmesiden Retro & Vintage.dk og en profil på Trendsales under samme navn. Jeg har handlet hos Maria en del gange før og denne gang lykkedes det mig at få lov til at købe nogen af hendes absolute darlings nemlig æbler og hjerter i de fleste colorways 

Jeg har lovet Maria at passe godt på hendes darlings - og hun var endda så sød at give mig et ekstra stykke med med små hvide æbler på grøn bund - så nu skal jeg bare overveje nøje, hvilke projekter de skønne stoffer skal indgå i...

Stoffet med æbler og hjerter er nemlig også et af mine favorit designs, som jeg før har brugt i nogle af mine absolutte favoritter af de mange ting, jeg har syet: Filips sengetæppe og Filips biltæppe.


Denne colorway har jeg købt hos Mette, Kirkesjov, for længe siden...

4 kommentarer:

  1. Jeg er glad for at de er noget sikkert frem. Rigtig god fornøjelse med de fine stoffer. Glæder mig til at se hvad du tryller dem om til. De varmeste hilsner fra Maria

    SvarSlet
  2. Åh de er godt nok også fine :)

    SvarSlet
  3. så fine de er.....det skal nok blive til noget godt !

    -hvis du en stille stund får tid, så slå et smut forbi
    http://www.lydhuset.dk/
    og se videoen "fonemfornemmelser"..... topnørdet og intet mindre end genialt!
    Det blev brugt i 0. kl da Lærke startede.
    (omkring 29.00 dukker det fonemskizofrene "C" op... det er klasse !)
    Tilbage til æblerne.... jeg fandt den fineste Småfolk-cykelhjelm på KK, så lidt æbler er der også blevet til mig !
    Ses og hils familien !

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...