søndag den 24. marts 2013

Små forårspiger på vej...

Erantis-pigen og viol-pigen er sammen med gule pom poms til påskekyllinger og et DIY-kit til papir ornamenter på vej til RetroRejen, som jeg har byttet et Simplicity symønster med. Carina var også så sød at sende lidt små rester retrostof med, som kan bruges til nogle miniprojekter, så nu håber jeg, at min lille pakke retur vækker lykke ;-)

De små forårspiger er lavet af nogle af mine absolutte favoritter i samlingen af retrotapet, og jeg har fundet mønsteret på dem i bogen "Påskepynt" af Gunvor Ask, som jeg har arvet fra min mors gemmer sammen med en masse andre bøger af samme forfatter.

Du kan se den originale version af erantis-pigen på forsiden af bogen, men jeg synes nu også, at min version er blevet ret sød og fin i de sarte forårsfarver - og så er det jo en fin måde at få brugt nogle af de små tapetrester på 

En erantis-pige og en viol-pige i retrotapet fra Junette, Pattern Like, og Betine, I hælene på en nullergøj
Erantis-pigen i Gunvor Ask' version hænger i kransen i midten...
Min del af byttehandlen, inden den blev pakket fint ind :-)
Simplicity symønster og små rester af retrostof fra RetroRejen

4 kommentarer:

  1. Awwww, cuteness!!!! I´m sure they will be well loved! :) xo

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you Susi, and I hope Carina will love them to ♥

      Slet
  2. Ej, hvor er de bedårende!

    Dem må jeg se om jeg kan gøre efter...

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak - og det tror jeg sagtens, at du kan, for du er jo selv rimelig ferm med en saks ;-)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...