fredag den 5. april 2013

Månedens retro-favorit #4

Månedens retro-favorit for april måned er blevet til en pude til min mindstemand, Filip, som nu skal have en stor drengeseng, da han i en alder af snart 2 år "planker" tremmesengen = dårlige nerver hos moderen!

I den nye juniorseng er der heldigvis også plads til en masse skønne puder, så nu har Filips cirkuspude og pude med elefant, katte og abe fået selskab af denne pude med høns og ænder.

Stoffet stammer fra en byttehandel med Mia, Made by Mia Hansen, og jeg har haft det liggende længe, da jeg ville bruge det til et helt særligt projekt, og det er det så blevet brugt til nu - det er nemlig en stor ting at blive en STOR dreng, der ikke længere sover i tremmeseng, men i en stor seng ligesom storebror 

Bagsiden er syet af æblestof fra Graziela med turkis og grønne æbler på, som jeg har købt hos Malika og Rosa for et par år siden. Puden har udover lynlåslukning i bunden også fået turkis pipingbånd. Monteringspuden er 40x60 cm og er købt i Ikea.

Nu glæder jeg mig bare til på søndag, hvor "Ikea-bussen" kommer = min søster og forældre, så vi kan få samlet Filips nye juniorseng og redt den med hans sengetæppe og fine nye pude, da det er Davids seng, som har ageret model på billederne :-)







4 kommentarer:

  1. Hvor er den bare fin. Og sikke en stor "lille" dreng du nu har. Kh Maria

    SvarSlet
  2. Hej Laila
    Det er nogle skønne børnepuder du har syet til Filips nye seng!
    Og en god undskyldning til at pynte med lækkerier i form af retro stoffer ;-)

    Ønsker dig en rigtig god weekend!

    Kh Marthe

    SvarSlet
  3. hvor ser det lækkert og indbydende ud

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...