søndag den 12. maj 2013

Dusty rose...

Jeg elsker de sarte farver, som foråret har - specielt den sarte rosa farve - og herunder kan du se, hvad de har inspireret mig til i kreativ retning og som elementer i vores hjem:

#1: Helenas nye kjole - idé og DIY set hos Trine, Groovebaby.....and mama
Kjolen er syet i bomuldsvoile og blød tyl fra Stof & Stil og hvid/sølv foldeelastik fra Stofstedet.dk

#2: Detalje på Helenas nye cardigan fra Mini Nümph købt på mid season sale

#3: Pletten på Sallys snude ved det ene næsebor

#4: Sart rosa nelliker, som vækker barndomsminder...

#5: Blomsterne på den fine Pyrex skål, som jeg lige har fået af min mor


8 kommentarer:

  1. Hvor er den bare blevet fin. Er vild med blusen fra mini numph.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, skal du have Dorthe :-) Cardiganen fra Mini Nümph er også bare så skøn med de fine sølvdetaljer og farvesammensætning, og så er den dejlig blød og god i størrelsen til Helena, og det betyder jo også meget.

      Slet
  2. Åh jeg elsker også de farver og den kjole står også på min to do liste.

    SvarSlet
    Svar
    1. Man skulle da have et moderhjerte af sten, hvis det ikke bare smeltede en lille smule ved at se Trines skønne kreation, så jeg tror, at den kjole er på manges To-Do liste - i hvert fald hvis de er mor til en herlig lille "dulle", som elsker at pynte sig, ligesom jeg er ♥

      Slet
  3. Det er altså også bare en skøn farve! Så fin kjole, Laila! Og den cardigan, ååårh, jamen jeg elsker Nümph, også til mig selv :-)

    SvarSlet
  4. Superfin kjole på en dejlig pige ♥.
    Og lækker cardi :).

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak Maj - det var sødt sagt ♥

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...