fredag den 10. maj 2013

En tur på teater

I dag har jeg haft den store fornøjelse at se forestillingen "Rasmus Klump på eventyr" på Holbæk Teater sammen med David, Helena, min mor og storesøster.

Billetterne blev bestilt for længe siden, og vi har virkelig glædet os, så store var forventningerne også, da dørene til teatersalen åbnede, og vi måtte gå ind!

Det var 2. gang, at Helena er på teatret, for vi så Cykelmyggen Egon, da David lå inde i min mave, og det var derfor Davids første gang uden for maven ;-)

David tilbragte det meste af forestillingen på mit skød, men han var ikke bange, blot lidt usikker på, hvad det hele var for noget, for han fulgte godt med, klappede og grinede godt placeret i min trygge favn 

Udover det, var børnene stort set opslugte de 75 min., som forestillingen varede, og eneste minusser var, at de begge to syntes, at musikken var lidt høj, og så er mørket jo altid lidt skræmmende samtidig med, at det er spændende, hvad der mon kommer, når det bliver lyst igen...

For mit eget vedkommende må jeg sige, at mine forventninger blev indfriet, for forestillingen var virkelig et fint mix af gode sange, flotte kostumer, gode skuespillere og to seje streetdansere, der spiller Gøjen og Pildskadden.

"Rasmus Klump på eventyr" går på vores lille lokale teater frem til d. 20/5, og ultimo juni rykker den så ind i Glassalen i Tivoli. Hvis du har lyst til at se/vide mere om forestillingen, så klik på nedenstående link, som er et indslag fra TV2 Øst:

http://www.tv2east.dk/video/2013-04-17/rasmus-klump-paa-scenen

De ser lidt misfornøjede ud, men det var altså kun, fordi man ikke gad billedseancen ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...