tirsdag den 7. maj 2013

Mid season sale

Håber, at I har nydt varmen derude de seneste dage, for det har vi nemlig, så derfor har der været lidt stille på bloggen :-)

Søndag var jeg medarrangør af et Skovens Dag arrangement, som foregik på Holbæk Naturskole, så dagen bød på nogle hyggelige timer sammen med omkring 200 børn og voksne, som spillede Rasmus Klump mobilspil ude i skoven og lavede pandekager over bål. Mobilspillet har jeg været med til at udvikle sammen med Holbæk Børnebibliotek og spiludbyderen Euman (der står bag Playingmondo), og det var skønt at få spillet i luften efter mange måneders arbejde - og fedt, at det blev taget så godt imod!

Jeg er også så småt ved at have fundet mig til rette i mine nye omgivelser på arbejdet, for mens jeg var lockouttet, flyttede min afdeling, så nu sidder vi i officerslogen i den tidligere kaserne i Holbæk. Jeg kunne derfor starte med at pakke flyttekasser ud og stille computer op mv. - og så har dagene ellers budt på naturvejledning for børnehaver stort set hver formiddag, så det er bare skønt at være ude og i gang igen efter den ufrivillige pause :-)

Dagene ude og det gode vejr har også medført, at jeg har måtte ud og investere i noget mere sommertøj til ungerne, så jeg har shoppet hos Smartkids.dk til deres mid season sale, hvor jeg har været heldig at finde nogle lækre sager fra Mini Nümph og Kulör til de to store.

Jeg er meget imponeret over de mange fine detaljer og kvaliteten af de to mærker, så det er bestemt ikke sidste gang, at jeg køber Mini Nümph og Kulör til mine børn - i hvert fald ikke, når man er heldig at kunne finde det på tilbud, for ellers er det jo en større udskrivning ;-) Og så må jeg sige, at der var hurtig levering fra Smartkids.dk, for jeg bestilte lørdag og har hentet pakken på posthuset i dag.

Derudover er der også blevet suppleret med fede drenge t-shirts fra H&M med sørøver-tema og skønne bløde cowboybukser i tynd, grå denim til David, så nu er vi klar til flere varme dage ude i det fri - og kolde morgener med en trøje på 

Indlægget her er ikke sponsoreret - det er blot et tip til andre glade shoppere ;-)

Billederne er lånt på Smartkids.dk
Kulör Malto hættetrøje (Billedet er lånt hos Hoppeloppe.dk) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...