fredag den 24. maj 2013

Nu med indhold i...

Så lykkedes det mig at få et billede af Helena i den nye tylnederdel og med tilbehør fra Little Pieces 

T-shirt, strømpebukser og hårbøjlen med sløjfe er som sagt købt hos hoppeloppe.dk, som jeg varmt kan anbefale, for der var god og hurtigt service, og så elsker jeg, når der er en personlig hilsen med, og varerne er pænt pakkede ind, som de var her med lilla silkepapir :-)

Little Pieces virker til at være en god kvalitet, der dog er lidt stor i størrelsen, men hellere lidt til den gode side end den anden vej. Det skal siges, at jeg lige har modtaget varerne idag, så jeg har ikke nået at vaske tøjet og ved derfor ikke, hvor meget det krymper i vask. Men designet faldt helt sikkert i god jord hos Helena, og prisen passede også moderen fint, så det var jo ren win win :-)

God weekend!


2 kommentarer:

  1. Så fint sæt - den er simpelthen så smuk, den nederdel, og grå + pudderfarvet kan jeg ikke stå for! Top-lækkert!! Go' weekend til jer (håber alle er raske igen :)).

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...