onsdag den 5. juni 2013

Hjælp til Plustæppe

Jeg har kastet min kærlighed på det fine Plustæppe fra Yarnfreak og har været så heldig, at min søster gerne vil hækle det til mig 

Nu kommer det svære så - nemlig at vælge farverne, så der har jeg brug for din hjælp :-)

Jeg har valgt disse 8 farver i garnet Kauni, som jeg tror kan fungere fint i tæppet, da jeg ikke er så vild med den oprindelige farvesammensætning. Inspirationen til farvevalget i min variant af Plustæppet har jeg fundet i den smukke Mega Knit plaid fra Hay.

Og ja det er mega-tøset, men jeg tænker, at den neonpink og mørkegrå vil give tæppet lidt kontraster og kant, så det ikke bliver alt for fimset :-D

Hvad synes du? 



4 kommentarer:

  1. Jeg synes du har fundet nogle meget fine farver. Glæder mig til at se det færdige resultat.

    SvarSlet
  2. Tak, Lene - jeg tror også, at jeg kaster mig ud i at bestille det i de ovennævnte farver, og så må vi spændt vente på resultatet, mens min søster hækler på livet løs :-)

    SvarSlet
  3. Jeg er meget enig med dig i dit farvevalg. Jeg er heller ikke vild med de oprindelige farver, tæppet har. Jeg glæder mig til at se tæppet her på bloggen, når det er færdigt :-)
    Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er glad for at høre, at det ikke bare er mig, som ikke var så vild med de oprindelige farver ;-)

      Jeg har efterfølgende fundet en forhandler af Kauni garnet her i byen, så jeg skal lige se det "med fingrene", inden vi bestiller materialerne til tæppet, for det er trods alt både en større udskrivning og et stort arbejde, hvis man så ikke kan lide kvaliteten eller farverne alligevel.

      KH
      Laila

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...