mandag den 17. juni 2013

Opgør med post-graviditets-amme-stilen! #2

Som jeg skrev i mit forrige indlæg, så sker der mange dumme ting i mit liv i øjeblikket, så hvad kunne være bedre for en kvindens triste sjæl end en gang shopping 

Jeg har jo et opgør med post-graviditets-amme-stilen = garderoben skal opdateres = av, min pengepung, så derfor må det tages i nogle etaper (men så kan man jo også hygge sig med at støve diverse hjemmesider igennem for gode tilbud :-))

Denne gang har jeg shoppet hos en kvindes bedste ven, Zalando - hvis man altså skal lytte til reklamerne - og jeg må sige, at vi da også er blevet ganske gode venner efter den dejlige pakke med Nümph tøj, som posten kom med i weekenden!

Den smukke, sorte silkekjole skal nok indvies til den 50 års fødselsdag, som vi er inviteret til i weekenden, og ellers er den skønne råhvide blondekjole og t-shirten med tigeren tiltænkt hverdagsgarderoben. Alle tre dele var på tilbud, og det var jo også dejligt :-)

Jeg tænker, at der er ved at tegne sig et mønster i hvilket tøj, jeg godt kan li', men efter mange års stilforvirring er det egentlig også dejligt "at have fundet sig selv" i tøj med skønne detaljer, lækre stofkvaliteter og et feminint snit...


6 kommentarer:

  1. Det er så sundt for sjælen med lidt selvforkælelse, godt gjort, Laila! Og jeg genkender meget af mig selv i det du skriver om stil - sjovt nok har jeg også for nyligt bestilt en stor bunke Nümph fra zalando, er vild med deres designs! :-) Super fine kjoler du har fået hjem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg går helt klart ind for selvforkælelse :-)

      Jeg var meget tilfreds med kvaliteten og servicen fra Zalando, men den råhvide kjole er dog returneret idag, da den var aaaalt for stor i str. 38, så nu overvejer jeg at bestille den i str. 36.

      Jeg er lidt i tvivl om størrelserne hos Nümph, da t-shirt er fint i str. M/38, mens kjolen var for stor i samme størrelse - har du noget erfaring med det? Eller er det bare mig, der er vanskabt :-D

      Slet
    2. Haha - nej, det er vist ikke dig der er vanskabt - jeg synes faktisk også de svinger lidt i størrelsen. Har en top med peter pan-krave og en lille smule A-form, i str. M, som faktisk er liiige i det mindste, og samtidigt fik jeg bestilt en gul, strikket cardigan, i samme str., som dog var alt, alt for stor. Hmm, det var nok et punkt, hvorpå de kunne oppe sig lidt ;-) Men så er det altså virkelig rart med gratis returforsendelse!

      Men det er bare så fint. Jeg var nede og lede efter en kjole i Aarhus i sidste uge, og oplevede utallige gange (i forsk. butikker!) at falde for noget på bøjlen og ta' det ud og sukke, for så at se "Nümph"-mærket i nakken ^.^

      Slet
  2. Jeg elsker også Nümph og har i sidste uge bestilt fire ting derfra, måske jeg også skulle vise frem på bloggen, måske andre kunne blive inspirerede. Håber det hjælper lidt med lidt shopping. Jeg har en kollega, som siger at når hun har haft en øv-dag, skal der neglelak og dameblade til...det synes jeg faktisk også kan hjælpe lidt...(det behøver ikke være nyt...så kan pengepungen slappe af).
    KH Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er vi jo tre "Nümph'er", som blogger :-)

      Og ja, vis endelig frem! Det er nemlig altid fedt med noget tøjinspiration - og så kan jeg personligt godt lide mange forskellige slags indlæg på blogs, men det er der nok mange holdninger til, da mange godt kan lide at sætte folk i bås som krea-blogger, indretningsblogger mv...

      Og gratis glæder sværger jeg normalt også til og nyder også at læse et boligmagasin (selvom de egentlig er ret dyre i forhold til, hvad det er!) - men med mængden af "ulykker", så krævede det lige lidt ekstra selvforkælelse ;-)

      Slet
  3. Kære søde Laila,
    Jeg har lige været en del fraværende herinde, men nu er jeg med igen - sådan da ;-).
    Men øv at de sidste uger har været så hårde for dig. Håber at du er ved at føle dig bedre tilpas igen og at de finder løsninger i børnehaven, som fungerer.
    Mht tøj så har også jeg brugt lidt penge på en garderobe opgradering de sidste uger. Lee bukser, fine toppe fra Gina Tricot og enkelte fra Second Female. Nümph falder jeg dog også jævnligt for - prisen er okay og kvaliteten er i top.
    Cos er også et favorit mærke hos mig, men det shoppes kun on-line herovre, så derfor har jeg ikke så meget af det. Ligesom med Nümph synes jeg, at deres størrelser er for svingende.
    Knus og tanker herfra :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...