mandag den 3. juni 2013

Opgør med post-graviditets-amme-stilen!

Da jeg var et smut i Holbæk idag - egentlig på vej for at hente en pakke i GLS pakkeshop - så jeg, at vores lokale NOA NOA butik havde kollektions-prøver til - 50%, så jeg har været så sød at købe lidt nyt tøj til mig selv fra manden min ;-)

Jeg har nemlig fødselsdag d. 7/7, og meget er min kære husbond god til, men det der med at købe gaver og huske fødselsdage og andre mærkedage, det er ikke just hans spidskompetence - men så er det jo godt, at han er velsignet med en kone, som forstår at shoppe :-D

Jeg er ellers enormt dårlig til at købe tøj til mig selv og derfor ender en shoppetur oftest med, at jeg har købt noget til ungerne og intet til mig selv...tøjskabene bugner nu også i forvejen, men det er hovedsageligt med tøj, som er for småt, for kort, i en stil, jeg ikke længere kan lide - og resterne af graviditetstøj, som er alt for stort og burde være smidt ud!

En oprydning i både tøjstil og tøjskabe er derfor MEGET tiltrængt, når man inden for de sidste 6 år er blevet mor til tre børn, men det kræver jo, at man finder sin stil igen - en stil der ikke er lig med en yderst behagelig en af slagsen, som kan rumme en før-under-efter graviditetsmave og et par bryster før og efter Nora malkeko har været i min krop :-D

Et opgør med post-graviditets-amme-stilen er også meget dyrt, når man har taget skade af at kunne sy selv og have en mor, der oprindeligt er uddannet tilskærer og har lært mig, hvordan tøj i hvert fald ikke skal være forarbejdet, for så udelukker det jo mange af de lidt billigere mærkevarer...

Meeen jeg føler mig nu alligevel fortrøstningsfuld, og med lidt nyt fra NOA NOA er jeg et skridt nærmere målet med at have lidt men godt, som også er tilpas tidsløst til, at det kan holde flere sæsoner, så nu glæder jeg mig bare til min fødselsdag (og til en dag, hvor jeg får taget mig sammen til at få ryddet op/smidt tøj ud fra tøjskabene!) 



6 kommentarer:

  1. Sikke en masse lækkert tøj du har fået dig (får). Og TILLYKKE med at have fødseldag den bedste dag på året - det har jo slet ikke noget at gøre med at undertegnet også har fødselsdag den dag.
    Kh
    Maria

    SvarSlet
  2. He he så er vi jo to til at sørge for det gode vejr d. 7/7 ;-)

    KH
    Laila

    SvarSlet
  3. Lækker gave du får af mandan der ;) kender godt med at skabet bugner af før-under-efter graviditets tøj - den sidste tid har jeg fået ryddet meget ud, men der mangler stadigvæk en hel del :)))

    Smil

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ik' - det er utroligt så fine ting, han er kommet hjem med :-D og hvor er det rart at høre, at jeg ikke er den eneste, som har sådan et tøjskab ;-)

      Knus
      Laila

      Slet
  4. Du siger bare til, når vi skal tage en hjælp-søster-med-oprydningen dag - jeg er jo i træning med at rydde op og smide ud :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det ved jeg :-D Tænker, at det nok er hurtigt klaret, når først jeg får taget mig sammen...

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...