fredag den 14. juni 2013

Over skyerne er himlen altid blå?

Det er ikke meget her bliver blogget for tiden, men energien bliver desværre brugt på mange andre og mindre spændende ting:

På arbejdet ved vi ikke, om der er skimmelsvamp, da vi er flere som har fået fysiske symptomer, efter vi er flyttet over i en ældre og misvedligeholdt bygning...

Min faster fik nethindeløsning på sit ene øje i onsdags og er blevet opereret, men må alligevel nok indstille sig på, at hun har mistet synet på det øje...

I børnehaven sejler tingene bl.a. pga. fyringer og dødsfald i familien hos den ene pædagog, så jeg har været til møde med ledelsen og efterlyst engagement, pædagogiske initiativer og kommunikation, da jeg ikke synes, at mine børn skal bruge så mange timer på mere eller mindre "opbevaring" men har krav på en meningsfuld hverdag...

Så et STORT øv bøv herfra!!! Men så kom jeg i tanke om Anne Linnets sang, Tusind Stykker, så med den vil jeg gå en tiltrængt og forhåbentlig mere positiv weekend i møde:

7 kommentarer:

  1. Åh, puha, Laila, det er mange ting på én gang :( Et stort, opmuntrende kram herfra, håber I får en god (tiltrængt) weekend på trods af det hele.

    SvarSlet
  2. øv lyder ikke sjovt :( håber snart det vender!

    SvarSlet
  3. Ej hvor surt Laila, mon ikke det hele snart ser lysere ud? Vi trænger også til weekend. Björn Afzelius' version er også rigtig god:)
    KH Mia

    SvarSlet
  4. Du kan tro, vi tænker på din faster på skolen. Vi savner vores "mor" og kan ikke lide, når hun har det skidt :-(
    Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)

    SvarSlet
  5. Sikke dog en masse du tumler med.. Håber snart solen bryder igennem skyerne og skinner på dig og dine.

    Jeg tænkte på dig forleden dag og tænkte at det var længe siden der havde være lyd fra dig. ;-) det var da jeg gik i min have og gravede en underlig stor larve op.. Det viste sig at være en oldenborre. Jeg tænkte straks på dig fordi jeg kan huske at du er naturvejleder.

    Godt at høre at du er her men bare er optaget af vigtigere ting end bloggen.. Nogle gange bliver man bare ramt af en masse på en gang.

    Pøj pøj.. Håber snart at det vender :-)

    SvarSlet
  6. Pyha, det lyder ikke sjovt. Må skyerne snart forsvinde og solen titte frem...

    SvarSlet
  7. 1000 1000 tak for alle jeres søde kommentarer ♥

    Sommetider bliver det bare for meget til, at man kan rumme det, og der er det jo godt, når bloggen kan fungere som ventil, så man kan få luft og sagt det højt, som man går og rumstrerer med, for ellers suger alle tankerne jo al ens energi...

    Jeg er nu et positivt menneske af sind og har heldigvis mange ting, jeg kan glæde mig over - deriblandt mine tre guldklumper - så de får lidt ekstra krammere i denne tid og så håber jeg, at der kommer afklaring snart på nogle af de mere triste ting.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...