mandag den 1. juli 2013

David 4 år ♥

I dag blev det så mellemstemandens tur til at have fødselsdag og blive 4 år 

Weekenden har derfor budt på fejring af både Filip (der jo blev 2 år d.  25/6), David - ja, og lille mig, der bliver 37 år i denne weekend, så nu har vi åbnet gaver og spist god mad til det næste lange stykke tid, hvis du spørger mig ;-)

Drengene har fået så mange fine gaver - og specielt de forskellige traktor-bøger fra min faster vakte stor lykke hos Filip, der eeeeelsker "GAGOR"! David blev rigtig glad og stolt over sin nye drengecykel, men ellers var det også et stort hit, at hans samling af Schleich dinosaurer fik 5 nye medlemmer 

Jeg har været så heldig at få penge, som jeg overvejer at bruge til et portræt af mine tre guldklumper lavet af Line Holtegaard, hvis ellers jeg kan få min stok-konservative mand med på idéen ;-)

Vi har bare haft en stille og rolig dag i dag med vækning af fødselaren til fødselsdagssang af mor, Helena og Filip, åbning af (flere) gaver, nybagte boller med til børnehaven og lykønskninger i telefonen, som faktisk var så mange, at David fortalte sin Bedste (mormor), at: "...nu havde han altså ikke overskud til at snakke med flere...", da hun ringede som den 3. :-D

Her er lidt mange billeder fra vores fælles fødselsdag i weekenden med mine forældre, søster og faster:










5 kommentarer:

  1. Tillykke med jer alle sammen. sikke nogle hyggelige billeder..

    Suk hvor er Aslan altså skøn :o)
    Er han med i avlen af racen?

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, Linda :-)

      Ja, Aslan er en dejlig hund - og lagde du mærke til, at jeg huskede at sætte nogle billeder på af ham, så du kunne se ham ;-)Han er ganske rigtigt en del af avlen i Broholmerselskabet og blev avlsgodkendt i starten af juni, så nu vil tiden vise, om han skal bruges i avl...ellers er vi nu godt tilfredse med at have ham som det store nusseøre, han er ;-)

      Slet
  2. :-) jeg spottede ham på det allerførste billede. :-)

    Vi havde planer om at skulle skrives op til en broholmer men så sagde vi ja til at tage tio'ssøster.. Så nu må broholmeren vente nogle år til de 2 hunde vi har nu, er blevet gamle. :-)

    SvarSlet
  3. Det er den bedste dino-bog David har fået. Den har vi også været omkring et par gange på biblioteket. Og stort tillykke med drengene :o)

    SvarSlet
  4. Tillykke med ham :-) Det ser jo ud til at ha' været en skøn dag!
    Var lige inde og lure på Lines portrætter, nøj, de er fede - en flot og anerledes måde at mikse det traditionelle portræt med moderne og dynamiske elementer (håber din mand lader sig overtale ;-D).

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...