tirsdag den 23. juli 2013

Sommerferie

De sidste mange dage har jeg nydt sommeren i sommerhus på Sj. Odde sammen med mand og børn, mine forældre og storesøster, så her er lidt billeder fra, hvad dagene bl.a. er gået med udover at bade i Sejerøbugten.

Jeg er vokset op med sommerferier i sommerhuset, og derfor er det en stor glæde at se, at mine børn i den grad suger sommerlivet til sig og stortrives i de natursmukke omgivelser, som ikke byder på meget andet underholdning end den, vi selv står for. Det er dermed samværet på tværs af generationer, som er i højsædet og ferie, som jeg elsker den 

Håber, at du også nyder sommeren og familien :-)

Vi fisker efter fladfisk/Et smut på Odden Havn/Morfar og Filip deler is/Smukke sommeraftener med fuldmåne

Til aftenfodring i Odsherred ZOO

På loppejagt i Nykøbing Sj. til Lions Club loppemarked/Spejl og marmorstager 30 kr. i alt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...