fredag den 26. juli 2013

Sommerlopper #2

De næste sommerlopper i serien er fundet hos Marlene, 1i11e.1u11e, som jeg følger på Instagram. Hun har mange lækkerier til salg på dba.dk, og du finder hende her.

Da jeg pløjede Marlenes MANGE annoncer igennem, faldt jeg over de fineste tv-sæt fra finske Arabia i serien Emilia 

Tv-sættet består af en tekop og en "sidedish", hvor man sætter sin lille aftensnack på. Kopperne er desværre ikke de originale, men så havde jeg heller ikke måtte nøjes med knap 150 kr. for begge sæt, da jeg har set et originalt tv-sæt til den svimlende sum af 700 kr.!!!

Emilia er designet af Raija Uosikkinen, som også står bag dekorationen på mine elskede Pomona krukker, som var Sommerlopper #1.

Jeg er langt fra den eneste, som har kastet sin kærlighed på Emilia, og hos svenske Maya, Onni - Retro & rariteter, kan du se hvor smukt Pomona og Emilia kan tage sig ud, når de får selskab af Stringhylden :-)

Jeg drømmer selv om at få en hylde fra IKEA ude i køkkenet, hvor min lille samling af finske lækkerier skulle stå sammen med mine Cathrineholm Lotus skåle...meeeen jeg skal lige overbevise manden om, at det er ensbetydende med at hans vægur fra barndomshjemmet må væk ikke det store tab, hvis du spørger mig ;-)


3 kommentarer:

  1. Hvor er de fine... Jeg har godt set den ikeahylde, selv om jeg ikke er på instagram.... Den er fin.. Og ja Marlene har vildt mange sager til salg... Gad godt se det IRL..... Men inspireret af din sommerlopperserie tror jeg at jeg vil vise noget lignende...

    SvarSlet
  2. Ja, jeg gad også godt besøge Marlene, men det er sikkert bedst for pengepungen at lade være!

    Fedt, at du også vil vise dine sommerlopper frem - og jeg har allerede været inde og lure ;-)

    SvarSlet
  3. De er fantastiske de TV-sæt! Skøn ide - for man har jo altid brug for en lille snack foran TV'et :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...