søndag den 4. august 2013

Det var så den ferie...

...for i morgen starter hverdagen igen med arbejde, børnehave, vuggestue og 1. dag i SFO'en...

Indtil da vil jeg huske på og glæde mig over alle de dejlige oplevelser, jeg har haft sammen med ungerne, mine forældre og deres elskede "Mosti"=moster de sidste par dage, hvor vi har været i sommerhuset på Sj. Odde, mens Nielsen var på arbejde og passede dyr og hus herhjemme:

Hvad mon klitterne skjuler?
SVAR: Et vaskeægte skibsvrag med fantastisk badestrand!

Uh, det er skønt det her 

David i fuld fart med mor og Helena bagved

David ligger og hyggepjasker lidt...
En tur på Røgeriet Sjællands Odde sammen med bedstefar
Skønne blomster i bedstes have og i sommerhusområdet
Sommerhuset/Filip laver mad/David spiller på Mosti´s I-Pad
Råbuk og rå, der parrede sig i naboens have ;-) / Vinbjergsnegl / Lille fugl på Røgeriet
David og Helenas fund fra laaang gåtur langs vandet

Jeg hyggede mig med at tegne børnenes fund ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...