torsdag den 22. august 2013

Endnu en taske

Månedens retro-favorit #8 gav mig blod på tanden, så jeg har syet endnu en taske efter samme mønster :-)

Denne gang er tasken syet i look-a-like Liberty og turkis tekstilvoksdug - begge dele fra Stof 2000. Læderemmene er købt hos Læderiet og belært af erfaringerne fra den forrige taske, har jeg sat dem fast med to nitter i hver rem, og det fungerer meget bedre end kun med en.

Nu vil jeg kaste mig over på sofaen og slappe af til tv'et, for jeg er helt flad efter en lang dag, hvor jeg har stået for naturvejledning for ca. 200 elever fra kommunens 7.klasser som led i et postløb - kaldet 7'eren - hvor 510 7. klasseelever bl.a. har danset, bokset og løbet en hel skoledag ...zzzzz

Nøj, hvor kan man blive mentalt træt af sådan nogle pubertetsunger og ih, hvor er jeg glad for, at jeg ikke længere underviser i biologi på det klassetrin :-D

Hvad har du lavet i dag?



6 kommentarer:

  1. 7. er det klassetrin hvor jeg normalt bare erkendte at de var så hormonfyldte, at det var rent held hvis de kunne huske noget af det lærdom man prøvede at formidle, fra det ene minut til det andet ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. He he det er rigtigt - men nogle af os er jo så dumme, at vi tænker, at det alligevel må være muligt at finde en måde at formidle på, så de vågner lidt op fra hormontågerne og rent faktisk lærer noget ;-D

      Slet
  2. :o) Fed taske.. lækre farver.. Det er lige mig.. men det er vidst noget stof som de ikke har længere..

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak :-) Stoffet har jeg vist købt sidste sommer, så det er desværre ikke noget, de har mere, for det var ellers rigtig fint.

      Slet
  3. Hvor er det en skøn taske. Jeg er helt vild med det fine stof sat sammen med den grove læderstop og nitter :-)
    Hvor køber du nitterne? Og hvordan kommer de i?
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, skal du have Line :-)

      Jeg har købt nitterne i Stof2000 (tror, at de hedder jeansnitter), og i pakken følger der værktøj med til at sætte dem i. Jeg lavede først hul i stropperne og stoffet med en hultang, og så slog jeg nitterne i med en hammer bagefter.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...