søndag den 18. august 2013

Månedens retro-favorit #8

Månedens retro-favorit for august måned er en tote bag foret med akryldug og med hanke af læder.

Tasken er syet efter en ældgammel taske, jeg ved et tilfælde fandt i gemmerne, da jeg ryddede op i en skuffe - hvem sagde, at jeg roder ;-)

Retrostoffet har jeg købt af Annchen, og akryldugen er en rest af Södahls genoptryk af forglemmigej-motivet, som jeg fandt i vores lokale Bahne. Læderremmene har jeg købt hos Læderiet efter et tip hos søde Trine, Stjernepels, som også har syet en fin tote bag, der har været min inspirationskilde 

Jeg har allerede syet endnu en taske efter samme mønster, hvor jeg dog har ændret lidt ved hankene, for de drejer, når der kun er en nitte i, så den viser jeg frem en af de nærmeste dage :-)






9 kommentarer:

  1. Hvor er den sød - jeg er helt forelsket i stoffet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, skal du have Nicoline :-) Det er et rigtigt "tøsestof", som efter min mening passer perfekt til lette sommerkjoler og lune sommeraftener, og så elsker jeg den nude baggrundsfarve sammen med læderet ♥

      Slet
  2. Åååh, den er bare så fin - det stof har jeg også i gemmerne, og jeg er vild med det :-) Og tak for link og de søde ord :-D Kan du ha' en god aften! Kh. Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Trine ♥

      Du er jo en af mine store inspirationskilder, og sådan nogen skal man ikke være nærig med at dele med andre, for det kunne jo være, at de også blev inspireret af at læse med ;-)

      KH
      Laila

      Slet
    2. Selv tak - det er jeg da vildt glad for at høre! Synes selv jeg napper en masse gode ideer fra andre, så det er rart at vide man kan gi' noget igen ;-)
      God weekend til jer.
      Kh. Trine

      Slet
  3. Svar
    1. Jeg er også rigtig glad for den :-)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...