fredag den 13. september 2013

Upcycling af viskestykker

Jeg har hygget mig med at sy nye puder til sofaerne igen igen, og denne gang er de syet ud af viskestykker fra Netto og OYOY som forside og stof fra Stof 2000 og Stof & Stil som bagside. Uldpipingbåndet på harlekinpuden er ligeledes fra Stof & Stil.

Monteringspuderne er fra i IKEA i størrelsen 50x50 cm og 40x60 cm.

Det var siestatid for både børn og katte, da jeg tog billederne, så nu er vi klar til at hygge til Disney Sjov i aften :-)

God weekend! 



Pandemonium snupper en lille lur i lænestolen zzzzzzzz

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak, skal du have Helle - jeg også rigtig glad for dem :-)

      Slet
  2. Ih hvor er de flotte Laila. Jeg har faktisk også købt de viskestykker og efter at have set din pude overvejer jeg da kraftigt om det ene skal bruges til en pude:-) Det ser altså fedt ud med uldpiping!
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. tak - og i lige måde ;-)

      Ja, det er flot med uldpiping, men er noget være l... at sy i, da båndet er så tykt, at det næsten ikke kan være i symaskinen (det kan ikke mases fladt!), så jeg måtte sy uden trykfod=godt, at man kun skal se forsiden og ikke bagsiden ;-D

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...