tirsdag den 5. november 2013

Fra mig til mig #3

I dag har jeg hentet en dejlig pakke, som var propfyldt med lækkert stof fra stofdepotet.dk, som primært skal blive til nyt tøj til MIG - og lidt til Helena af resterne :-)

Der er et virkelig stort udvalg hos stofdepotet.dk og yderst rimelige priser, så det var svært at begrænse sig, men valget er faldet på disse skønne jerseystoffer (set fra oven):

  1. Sort bund med ophøjede leopard-pletter
  2. Lys creme med mørk grålige "blomster" (lidt afrikansk-inspireret)
  3. Petrol med mørkere petrol streger/blade
  4. Pudderfarvet med fjer-lignende print 
  5. Leopard print med svag sølvtråd
  6. Stribet offwhite/marine a la Nørgaard

Jeg har ikke syet særlig meget i jersey før, da jeg indtil videre mest har syet i faste stoffer, så jeg er spændt på at se, hvordan det går, men mon ikke det nok skal gå ;-) Jeg har også investeret i nogle nye mønstre fra Onion, så nu skal det nye stof bare vaskes og klippes, og så skal der syes, når der bliver plads til lidt mor-tid igen.





8 kommentarer:

  1. Nøj, hvor er det stoffer lækre! Glæder mig til at se hvad du får produceret.
    /Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, Rikke, og jeg skal nok snart vise en af kreationerne frem :-)

      Slet
  2. Åh nej, hvor du frister!
    Jeg kender ikke stofstedet... Men det kommer jeg vist til.
    Det er da bare de fedeste print og toner!

    SvarSlet
    Svar
    1. He he, ja ikke, og smut du fluks forbi stofstedet.dk, for hun har virkelig mange lækre prints og god kvalitet til forholdsvis billige priser ;-)

      Slet
  3. Hold op hvor en lækker omgang stof. Glæder mig til at se resultaterne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg blev også helt barnligt begejstret, da jeg åbnede pakken :-D

      Slet
  4. Spændende! Gode mønstre (og stoffer, ikke mindst!) du har valgt - får vi lov at se resultatet?! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker, og selvfølgelig må du se resultatet søde Trine (jeg har allerede syet den første kjole ;-)), men det må vente til en dag, hvor jeg kan nå at få taget billeder i dagslys.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...