onsdag den 13. november 2013

Stjerner med splash

Jeg har fået fabrikeret nogle fine stjerner med splash af neon pink og kobber inspireret af Frk. Hansens fine julestjerner :-)

Du kan finde en fin DIY på stjernerne på hendes blog, så den vil jeg undlade her og blot tilføje, at jeg har brugt smalt, naturfarvet læder til ophæng, som jeg har købt i en lokal hobbybutik til 5 kr/m (jeg købte 2 m lædersnor, som var nok til 8 stjerner).

Stjernerne er fremstillet af guirlandestrimler fra Søstrene Grenes, og jeg har brugt to pakker=12 stjerner, hvoraf de fire allerede er foræret væk til min søde kollega og veninde, Rikke, Abelikate 

I mangel af bedre måtte et gammelt fastelavnsris agere model for stjernerne, men det er jo også stadig lidt tidligt at begynde at pynte op til jul, så mon ikke jeg når at finde nogle flottere grene at hænge dem op på til den tid ;-)


13 kommentarer:

  1. Svar
    1. 1000 tak, Maria - og sjovt at du lige kommenterede hos mig, for det har jeg lige gjort hos dig i mellemtiden :-D

      Slet
    2. Ej det var da lidt sjovt ;) Og tak for kommentaren.

      Slet
  2. Ja den ide er totalt fed, så den godt hos frk. Hansen og skal helt sikkert også have lavet nogen selv meget snart - dine er også blevet vildt gode og den tynde lædersnor klæder dem så fint ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Så, at du også har shoppet til at lave stjerner - og 1000 tak for linket :-) Jeg glæder mig til at se splash stjernerne i din version ♥

      Knus

      Slet
  3. Og jeg er så glad for min gave :-) det var en skøn start på dagen, nu nyder vi at kigge på dem her hjemme.

    Kram

    SvarSlet
    Svar


    1. Måske skulle vi lave nogle til kontoret, så der er noget kønt at kigge på udover os 2 ;-)

      Slet
  4. Hvor er de fine, både med splash og med lædersnøren:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Ellen - jeg er også rigtig glad for resultatet :-)

      Slet
  5. Hvor er de bare fine, super god idé.

    SvarSlet
  6. De er bare så fine! -Og super lækre med lædersnor. Fantastisk idé :-)
    Tusind tak for link og pæne ord, de betyder meget!
    Hav en dejlig dag
    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da så lidt - og lovelinks er altid rare at få, for det viser jo, at andre sætter pris på, hvad man laver og ikke bare kopierer uden at linke tilbage=får det til at se ud som om, at idéen var deres til at starte med :-)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...