fredag den 10. januar 2014

Månedens retro-favorit #12

Månedens retro-favorit for december måned har jeg aldrig fået vist, men det er blevet til en ny Andemand til Filip, da han i en vild tigerleg bed hul i den gamle soveand...og da den var virkelig elsket, så måtte jeg jo fluks sy en ny til min mindstemand 

Jeg har genbrugt næbbet og fødderne fra den gamle soveand og har syet dem på en ny krop i grafisk stof fra Stof 2000, som jeg alligevel havde på lageret. Øjnene og kinder er broderet på med DMC garn, som jeg har arvet fra min mor, så det var dermed også en kærkommen lejlighed til at få brugt noget af alt det kreagrej, jeg ligger inde med ;-)

Den nye Andemand er blevet adopteret af Filip, og da kroppen nu er syet i nyt stof i en kraftigere kvalitet i stedet for preloved retrostof, håber jeg, at den kan holde til, hvis han kaster sig ud i en ny vild tigerleg :-D


2 kommentarer:

  1. Hvor er den sød :) Kan godt forstå det har været en favorit.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Irene - og heldigvis er den nye Andemand lige så elsket som den gamle :-)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...